Esküvői meghívó

2014.02.19. 20:33

ID-100175658.jpgElső körben leszögezném, hogy habár kreatív vagyok és még talán művészkedni is szeretek, viszont idő és türelemhiányban szenvedek, így nem fogtam bele az esküvői meghívók saját kezűleg való elkészítésébe. Párom pedig még annyira sem művészlélek, mint én. Így mi nem ezt az utat választottuk. Pedig nagyon sok ötletet olvastam az interneten. Ha Te úgy érzed, hogy benned van ehhez energia, szerintem érdemes belevágni. Nem csak a pénz kérdése miatt, hanem mert az szép. Az egyedi és csak a tiétek. Arra kell csak figyelni, hogy összességében nem biztos, hogy olcsóbban kijön, mint egy profi nyomdában, oda kell figyelni, hogy hol, és milyen "alapanyagokat" vásárolsz a meghívó készítéséhez. Érdemes alaposan utána olvasni!

Mi viszont úgy döntöttünk, az esküvői meghívó elkészítéséhez nem vagyunk elég kreatívak. Azt viszont tudtam, hogy az átlagos 400-600 Ft/db ár számomra elképzelhetetlen. Nem is értem, ki akarna kiadni 600 Ft-ot 1 db meghívóért, amit aztán a meghívott kb. kétszer fog látni az életében (egyszer, amikor megkapja, és egyszer amikor az utolsó pillanatban még rátekint a pontos időpont validálása végett). Ezért ennyi pénzt?

Keresgéltem az interneten, amíg nem, rábukkantam egy szolgáltatóra, ahol nagyon barátságos árakat találtam. Már 25 Ft/db ártól találtam náluk esküvői meghívókat, mind szép és igényes. Azt meg már csak mellékesen említem meg, hogy talán egyedüli szolgáltatóként, de kínálnak "ingyenes" meghívókat, amelyek már készen vannak meghatározott darabban náluk, és ezek rendelése esetén csak a nyomtatást szükséges fizetni. Szerintem fantasztikus ajánlat! Nekem sajnos nem volt szerencsém, nem volt annyi készleten egy nekünk tetszőből sem, amennyi kellett volna. Viszont, ha nem sürgős a dolog, mert még bőven van időtök, érdemes tőlük időnként érdeklődni az aktuális kínálatról, és lecsapni rá, amikor van. Nekünk sajnos már ideje lenne szétosztani a meghívókat, így nincs időm várni. Nem keseredtem el viszont, mert 26-50 Ft/db árkategóriában bőven találtam válogatni valót. Ennyit meg még megér, ez még nem az őrült, "fejjel a falnak" költség szerintem.

A bejegyzés trackback címe:

https://eskuvoszervezesokosan.blog.hu/api/trackback/id/tr105822968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eta28 2014.03.05. 11:25:35

Szia! Engem érdekelne,hogy hol tudok 25-50 forintért meghívót rendelni. Légyszi, írd már le nekem. Köszönöm

szAida 2014.03.06. 19:42:59

@Eta28: Szia! Természetesen! Mivel nem írok ki itt konkrét szolgáltatókat, így elküldtem privát üzenetben. Minden jót kívánok!

Benedek Orsolya 2014.05.05. 11:48:33

Kérlek ird le nekem is , hogy hol tudok ennyiért meghívót és asztali kártyát csináltatni, és a ruha szalonra is kíváncsi lennék, és helyszínre :) Előre is köszönöm , nagyon jó olvasni a cikkjeidet :)

szAida 2014.05.05. 11:49:41

@Benedek Orsolya: Szia. Természetesen mindent leírok privátban! :) Örülök, hogyha tetszik az oldal.

Babetta87 2014.07.14. 08:35:57

Szia! Le a kalappal előtted! Csak ámulok és bámulok, hogy milyen szemfüles vagy! A meghívós oldal engem is érdekelne :) Nagyon köszönöm és sok sikert a Nagy Napra :)

szAida 2014.07.14. 08:37:44

@Babetta87: Kedves Babetta! Átküldtem a linket privátban! Sok boldogságot Nektek!

V. Nikolett 2014.08.12. 08:59:50

Szia ! Nagyon szuper az oldal, hasznos információkkal van ellátva:)El szeretném kérni, azt a weblap címet ahol találtad ezeket az olcsó meghívókat.Előre is köszi!!!!! :)

szAida 2014.08.17. 10:52:58

@V. Nikolett: Kedves Nikolett, privát üzenetben megírtam Neked! Sok sikert kívánok a szervezéshez! :)

tamee 2014.09.20. 21:39:10

Szia! :)

Amennyiben nem nagy gond, én is elkérhetném a meghívós oldal címét? Igaz, egyelőre mi még gondolkodunk a DIY megoldáson, mert időből bőven kifutja (1 év múlva lesz a nagy nap :)), de jobb, ha több lábon áll az ember!
Köszi, hogy írod ezt a blogot!! :)
Tami

Kata78/73 2015.05.12. 20:34:48

Szia.Kérlek írd le nekem is , hogy hol tudok ennyiért meghívót és asztali kártyát csináltatni.Előre is köszönöm , nagyon jó olvasni a cikkeidet. Kata

szAida 2015.05.12. 20:36:23

@Kata78/73: Megküldtem privátban! Sok boldogságot!

mona81 2015.11.11. 13:57:42

Szia Aida, hasonló küldetésben járok. :) Elküldenéd nekem is a meghívós és a gyűrűs elérhetőségét? Köszönöm Mona

Habcsoook 2015.11.11. 13:57:59

Szia, Kérlek küldd el nekem is, hogy hol tudok ennyiért meghívót csináltatni!
Előre is köszönöm! :)

szAida 2015.11.11. 14:01:30

Küldtem mindenkinek privátban, amit kért! :)

Keresztes Zoli 2016.01.11. 13:30:42

Szia! El kérhetném én is annak az oldalnak a címét? Előre is köszönöm!
Üdvözlettel
Zoli
süti beállítások módosítása