Igaz ez nem a költség része az esküvőnek, de azért jó kis fejtörést okoz a megfelelő idézet kiválasztása, amelyet utána a meghívónkon látunk viszont. Ezért úgy döntöttem összegyűjtök párat a teljesség igénye nélkül, ami klasszikus vagy akár kevésbé klasszikus és igazán szép, meghívóra illő idézet.

ID-100133134.jpg

Radnóti Miklós csodálatos versével kezdeném.

Radnóti Miklós: Két karodban

Két karodban ringatózom
csöndesen.
Két karomban ringatózol
csöndesen.
Két karodban gyermek vagyok,
hallgatag.
Két karomban gyermek vagy te,
hallgatlak.
Két karoddal átölelsz te,
ha félek.
Két karommal átölellek
s nem félek.
Két karodban nem ijeszt majd
a halál nagy
csöndje sem.
Két karodban a halálon,
mint egy álmon
átesem.

 


Szintén nagyon szép:

"Egyszer ha én lennék az este,
szép álmot hoznék a szemedre,
ha egyszer én lennék az álmod,
álmodnál igazabb világot.
Ha egyszer én lennék az éjjel,
színültig telne minden kéjjel,
ha egyszer én lennék az ágyad,
száz évig aludni hagynálak.
Ha egyszer én lennék a reggel,
hozzád lesnék be, szeretettel,
ha egyszer én lennék a nappal,
az erdő lennél madárdallal.
Ha egyszer én lennék a tenger,
sós lennék, édes lehelettel,
ha egyszer én lennék a felhő,
gyermek lennél, ki hozzám felnő.
Ha egyszer támadna délután
a sárkány orrán fúvó orkán,
akkor sem volna mitől félned,
barlangként lennék menedéked.
Ha egyszer én lennék a kék ég,
Nap lennél, fényes égi ékként,
ha egyszer én lennék a lelked,
szép lennék, vagy talán a legszebb!!"

 


Néhány rövidebb szerelmes idézet:

"A szerelmes szemében a másik egyszerre fontosabbá válik, mint saját maga."

"Már nem gondolom, hogy a szerelem a gyengék sajátja lenne. Sokkal inkább a legerősebbeké. Akik hisznek egymásban és az érzelmeikben. Az igaz szerelem valószínűleg vak hiten és sziklaszilárd bizalmon alapul, ami csak keveseknek adatik meg."

"Mondd, mi a szerelem? Két lélek, egy gondolat; két szív, egy dobbanás."
(Friedrich Halm)

 "Az a szeretet, amely véget ér, csupán árnyéka a szeretetnek.
Az igazi szeretet kezdet és vég nélkül való."
(Hazrat Inayat Khan)

"Tudom azt, hogy a világra egy nap süt le melegen,
s ez a nap nem fönn az égben, hanem lenn a szív mélyében
van, s e nap a szerelem."
(Petőfi Sándor)

 


És az írásom végén álljon néhány idézet minden idők egyik legszebb romantikus filmjéből, amely a kitartásról és az igaz szerelemről szól. Idézetek a Szerelmünk lapjai című filmből.

"Nem akartam én beléd szeretni, feltételezem, hogy te sem határoztad el előre. De amikor találkoztunk, világos volt, hogy egyikünk sem ura annak, ami velünk történik. Egymásba szerettünk, annak ellenére, hogy sok mindenben különböztünk, és ezzel valami rendkívüli, gyönyörű dolog vette kezdetét."

 


És az egyik legszebb a filmből, amit végül mi magunk is választottunk, amely tükrözi az igazi kitartást, az igazi hosszútávú kapcsolat alapjait, a szeretetet, és igazán mély jelentése van.

"Nem lesz könnyű, iszonyú nehéz lesz. Minden nap meg kell küzdenünk, de én erre vágyom, mert akarlak Téged mindenestül, örökre, együtt, minden nap."


A bejegyzés trackback címe:

https://eskuvoszervezesokosan.blog.hu/api/trackback/id/tr735782882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása