Esküvői öltöny

Címkék: esküvői öltöny

2014.02.03. 22:08

ID-100225813.jpgMicsoda? Esküvői öltöny? Körülbelül ez a két gondolat volt az első, amikor először találkoztam ezzel a kifejezéssel. Mi különbség van az esküvői öltöny és egy "sima" öltöny között? - kérdeztem magamtól. Aztán böngésztem, és rájöttem, hogy egy valamiben biztosan különbözik a kettő. Még pedig az árukban! Esküvő, igen, a varázsszó. A sok pénz, a felelőtlen pénzköltés varázsszava. Tudják ezt a szolgáltatók is, ehhez tartják is magukat. Mondjuk ki arra az öltönyre, hogy esküvői, mert a legfinomabb anyagból van, és mert úgy alakítottuk ki a mellrészen a zsebét, hogy a dísz szépen odaférjen és mert úgyis megveszi a drágábbat az esküvőre készülő férfiember, mert ugye életében csak egyszer van egy ilyen nap. Persze, ha már esküvői öltöny, akkor azért legyen 4-5* olyan drága, mint a nem esküvői társai.

Rendben, aláírom egy minőségi öltöny amúgy sem olcsó, akár százezreket is költhetünk rá, de egy egyszerűbb, mégsem kínai öltönyt már 30-40e Ft-ból megkaphatunk, ha jó helyen keresünk.

Mi döntöttünk. Nem kell esküvői öltöny. Sőt, úgy általában semmilyen öltönyt nem vettünk volna, hogyha méretben jó lenne a régi, de sajnos ezt nem úsztuk meg. Újat kell venni. Ha már új, ne legyen esküvői, persze nem a maga klasszikus értelmében, hanem a "lehúzós" értelemben véve. Nem is fogjuk megmondani a boltban, ahova besétálunk, hogy mire kell az az öltöny. Kell és kész. Keresünk egy színben, stílusban, az esküvőhöz passzolót, az esküvő varázsszó nélkül. Csak, hogy néhány tízezer a zsebünkben maradhasson.

Kerestem, nézelődtem. Ne menjünk már be a kínai áruházba, bár nem vagyok az ellenzőjük, de azért mégis no. Szóval kerestem. Végül találtam! Vannak olyan üzletek, ahol a fő profil a "kifutó" modellek árusítása, akár féláron vagy még kedvezőbben. Na és ha kifutó? Kinevetik majd a vőlegényt? Biztosan nem! Áruld el nekem, Te látsz különbséget egy kifutó öltöny és egy 2014-es divatú öltöny között? Szakértő és stílustanácsadó legyen az ember, ahhoz, hogy ezt észrevegye. Kifutó termékeket árusító öltönyház, esküvő említése nélkül. Mi így oldjuk meg a vőlegény ruházatát az esküvő napjára és higgyétek el, nagyon szép lesz, mégsem fogunk rá százezreket kidobni.

A bejegyzés trackback címe:

https://eskuvoszervezesokosan.blog.hu/api/trackback/id/tr1005797297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása