kép.jpgIsmét egy pont az esküvői előkészületekben, amire az ember nem is gondolná, hogy mennyi pénzt lehet(ne) kidobni. Menyasszonyi cipő: kicsit boncolgassuk, mit is takar ez. Egy fehér, esetleg vajszínű elegáns női cipő, általában szandál, körömcipő, többnyire magassarkú. Tehát akkor mitől menyasszonyi egy cipő? Ez nem pontosan egy egyszerűen elegáns női körömcipő leírása volt? Miért kéne nekem bemennem egy erre szakosodott boltba, és megvennem 10-20.000 Ft-ért egy cipőt egyetlen nap erejéig, csak mert arra rámondták, hogy ez "menyasszonyi"? Amíg kerestem találkoztam csillogó, óriás masnis és egyéb egyedi megoldásokkal, ami biztosan nagyon jól mutat (főleg, hogy a hosszú ruha alól általában ki sem igazán látszik), de tényleg csak arra az egyetlen napra (illetve néhány órára) szól. Nem-nem, én ezt nem szeretném. Valami jó megoldás kell, éreztem, de először nem tudtam mit, és hogyan szeretnék. Igazat megvallva, hogyha már lett volna korábbról egy elegáns fehér vagy világos körömcipőm, szerintem nem veszek újat az esküvőre. Azonban én nem nagyon hordok ilyen cipőket, így ez a lehetőség kiesett. Vehetnék használtan is, nagyon sokat árulnak korrekt áron, általában egyszer használt, de azért mégis úgy gondolom, hogy spórolni ésszerűen, az nem pont azt jelenti, hogy más által használt cipőbe bújjak az esküvőmön.

Egyik nap sétálgattam a városban és elmentem egy kis üzlet előtt, sok szép cipő, ruha a kirakatában. Megláttam egy csodás fehér cipellőt, 2.800 Ft-ért. Nem esküvői, nem olasz tervezők által tervezett és csak nekem kézzel gyártott egyedi cipő, hanem egy egyszerű, elegáns, fehér női körömcipő. Kell nekem ennél több, kérdeztem magamtól. Nem, ennyi bőven elég. Aztán persze a sors nem akarta az igazságot és a cipőből nem volt megfelelő méret, de ekkor már tudtam, hogy egyszerű, hétköznapi cipőboltokban, akár kínai áruházakban fogok szétnézni, "menyasszonyi" varázsszó nélkül keresem a cipőmet.

Így lett hát, hogy 1 hete megtaláltam az igazit! Egy csodaszép, elegánsan magassarkú, fehér, és egy kis csillogós részből álló, a lábamra tökéletesen passzoló szandált. Beleszerettem és tudtam, hogy ezt a cipőt nem csak egy napra veszem, hanem bármikor, ha mégis elegáns megjelenésre vágyok, bátran felvehetem, mert nincsen rajta semmi túl kihívó (extra masnik és mi egyéb). 5.490 Ft-ért vettem, ami az eredetileg rászánt árnál magasabb, de mivel úgy érzem, hogy ez a cipő hosszabb távra szól, nagyon tetszik, kényelmes és mind esküvőre menyasszonyi cipő és mind egyébként egy remek darab a ruhatáramban megállja a helyét, így azt kell mondjam megérte! Az esküvő után fotókat is mutatok majd, a fenti kép illusztráció, az én cipőm még ennél is sokkal szebb! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eskuvoszervezesokosan.blog.hu/api/trackback/id/tr216240637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása