Bevezetés

Címkék: esküvő olcsó esküvőszervezés bevezetes

2014.01.24. 19:39

Most, hogy saját életem úgy alakult, hogy esküvőszervezésre kell adjam a fejem, szörnyülködve tapasztaltam az esküvő, és a köréje felhúzott iparág magasságait, valamint a gusztustalan lehúzás megannyi eszközét. Kérdeztem magamtól, ez most komoly? A szolgáltatók, az emberek már rég nem tudják, hogy miről szól egy esküvő, de a szemük előtt csillognak a bankjegyek.

Mennyi minden kell egy esküvőhöz? Mikre kell gondolnunk, mennyi mindent kell észben tartani és hányszor meg hányszor kell kinyitnunk közben a pénztárcánkat? Tudom, látom, tapasztalom, hogy a válság ellenére tele van a világ azokkal az emberekkel, akik úgy vélekednek, hogy nem mindegy, mi mennyi, egyszer van az ember életében esküvő, hát adjuk meg a módját. De! Biztos, hogy ezt csak sok pénzzel és ész nélkül lehet? Biztos, hogy neki kell rohannunk a falnak, csak azért mert, egyszer van, hát legyen olyan a hozzáállásunk? Vajon nem lehet ezt okosan, viszont mindent ugyanolyan szépen, mintha milliókat költenél? Szerintem lehet. Én úgy csinálom. Van amin már túl vagyok és van, amin még nem. Lehet, hogy lesz még olyan, amire nem gondoltam, de nagyon sok mindenre már igen. Itt pedig folyamatosan meg fogom osztani a tapasztalataimat, mert hátha vannak még mások is, akiknek az esküvő napja nem a milliók elköltését jelenti, hanem okosan szeretnék csinálni és mégis jól. Vagy esetleg vannak olyanok, akiknek az anyagi lehetőségei nem engedik meg a milliókat. Hamarosan jelentkezem és bejegyzésről, bejegyzésre veszem, amiken én már túl vagyok. Majd bejegyzésről, bejegyzésre követhetitek a szervezést, egészen az esküvőig. Ígérem képekkel is tarkítom majd, hogy lássátok, valós amit írok és milliók nélkül is lehet szép esküvőit csinálni!

A bejegyzés trackback címe:

https://eskuvoszervezesokosan.blog.hu/api/trackback/id/tr165780191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása