Egy kis személyes...

2014.02.23. 20:26

Úgy döntöttem néhány mondatban írok magunkról, csak hogy egy kicsit emberibbnek, közelibbnek tűnjünk, és meglegyen az elképzelés a blog kapcsán, hogy kik is azok, akiknek itt a nagy napjáról van szó.

Nálunk az esküvő gondolata nem friss, igazából már 2008-ban megtörtént az eljegyzésünk. Azonban úgy alakult, hogy a kisfiúnk is megfogant, így fontosabbnak tűnt a gyermekvállalásra készülni, a várandósággal és a szüléssel foglalkozni. Tudom, hogy vannak, akik pocakosan mennek férjhez, de én azt úgy, ott, és akkor nem szerettem volna, a papír pedig számunkra nem volt olyan mértékű prioritású. Így csúszott a dolog. Aztán az anyagiak egyáltalán nem úgy alakultak, hogy összejöhessen.

2010-ben részt vettünk egy internetes szavazós játékban, amelyen a fődíj egy álomesküvő volt. A versenyen szívvel-lélekkel részt vettünk, őrületes kampányba kezdtem, nagyon akartam, mert tudtam, hogy nekünk ez most, és még sokáig nem jöhet össze. Vágytam rá, hogy megnyerjük, nagyon akartam, de sajnos nem lett elég az energia, mert egy másik párnak sikerült nagyobb kampányt vernie, és végül ők nyerték meg. Nagyon letörtem, és úgy gondoltam, hogy nekem talán soha nem adatik meg, hogy ilyen csodás esküvőm legyen, mint amit itt ígértek. Azt is tudtam, hogyha esküvőm lesz, akkor azt lemondások nélkül szeretném, így esélyét sem láttam akkoriban ennek. Persze párommal változatlanul, ettől függetlenül szépen éldegéltünk tovább. Hiszen a mi kapcsolatunk nem ettől függött, ez csak egy plusz jó lett volna.

Telt-múlt az idő, és úgy látszott, 2014 a mi évünk lehet. 2014 a mi évünk lett! Megcsináljuk az esküvőnket, önerőből, önköltségből, ketten, lemondások nélkül, persze ahogyan a körülményeink engedik.

Mutatok egy kisfilmet Nektek, amit akkor, a 2010-es internetes játék kampánya részeként készítettem magunkról:

A bejegyzés trackback címe:

https://eskuvoszervezesokosan.blog.hu/api/trackback/id/tr385828845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszter Csala 2015.01.31. 17:23:52

Nagyon gratulálok nektek, gyönyörűek vagytok, a kisfiatok is egy tünemény!
Soksok boldog évet kívánok nektek! :)
süti beállítások módosítása