A ceremóniamester

Címkék: ceremóniamester

2014.02.23. 13:02

Hatalmas "A"-val az elején, mert én megtaláltam azt az embert, aki szívből-lélekből csinálja, és most itt nem is feltétlenül a pénz vonal miatt hangoztatom ezt. Emberileg egy olyan személyt sikerült találnom, akiért hálás vagyok. De kezdjük az elején!

Azt hamar eldöntöttük, hogy mi nem szeretnénk vőfélyt, se esküvői játékokat, hagyományos "butaságokat", egyszerűen csak egy közös délutánt, és estét a családokkal, és barátokkal. Igazából egyénfüggő, hogy ki mit szeretne, vannak, akik kimondottan arra vágynak, hogy nagyon vidéki, nagyon hagyományos legyen, és végig játszanak, ilyenkor jön a vőfély a képbe, de ezzel kapcsolatos tapasztalatokat sajnos nem tudok közölni. Vőfélyt, biztosan tudtuk, hogy nem fogadunk. Azonban ott lebegett, hogy ha csak 40-50 főről is van szó, valakinek a háttérből finoman "terelgetnie" kéne az embereket, hogy jól haladjon minden. A szertartás kezdetére mindenki leüljön, a vacsorakezdésre is ott legyenek az emberek, a tortát is felkonferálja valaki. Azonban nem szerettük volna, hogy túlzottan előtérbe helyezze magát, hogy meg akarja helyettünk szervezni az egész estét. Csak segítsen a kérésünknek megfelelően.

Elkezdtem keresni az adott igényeknek megfelelően ceremóniamestert. Írtam jó néhány árajánlat kérést, azt is megírtam, hogy nem szeretnénk sok mindent, mi az, amit igényelünk, és hogy véges az anyagi keretünk. Kaptam is vissza a megannyi ajánlatot, például "150.000 Ft a tiszteletdíjam, de a pénteki esküvőre való tekintettel 135.000 Ft-ért elvállalom." Ez szuper, de nekünk ez rengeteg, és a weboldala és referenciavideók alapján nem tűnt túl különlegesnek. Volt olyan is, aki szinte megsértődött, hogy a jó minőségért bizony fizetni kell, ő minőséget ad és 180.000 Ft a kiszállási és tiszteletdíja. Már ez a stílus megakasztott! Még ő sértődik meg, hogyha azt írom, hogy végesek az anyagi kereteim, és nem tudom kifizetni neki a ~20.000 Ft-os óradíjat (nem is merem mondani, hogy az én órabérem hol van ehhez képest, informatikus egyetemi diplomával, informatikusként...). Nem tudom mennyire világos, hogy ebben az esetben nem is feltétlenül a magas összeg volt számomra erős, hanem a stílus. Ezek után, ha azt mondta volna, hogy ingyen vállalja, még akkor sem akartam volna látni az esküvőmön. Természetesen több olyan is volt, aki udvariasan megírta, hogy sajnos 100.000 Ft alatt nem vállalja az estét, de sok sikert kíván a további kereséshez. Nahát, ezt lehet így is? Mennyivel normálisabb, én is visszaírtam, megköszöntem a választ, és minden jót kívántam.

Aztán feliratkoztam egy oldalra, ahol megadtam, hogy maximum 40.000 Ft-os díjért keresek ceremóniamestert. Jött 2 ajánlat az ár függvényében, megnéztem mindkettőt, a weben a referenciákat, de sajnos itt meg mi döntöttünk úgy, hogy ők nem azok, akiket mi keresünk. Más stílusúak, másféle egyéniséget keresünk magunk mellé arra a napra.

Nem adtam fel, tovább kerestem. Egy napon pedig jött egy levél. Egy olyan ceremóniamestertől, aki már a levele előtt nagyon megragadott a weboldalával, a fotóival, amelyek munka közben ábrázolják őt. Álmodni sem mertem, hogy egy ilyen profi szolgáltató szóba áll velem, vagy nem rögtön azt írja, hogy 100.000 Ft alá biztosan nem megy. Jött a levél, melyben az állt, hogy szimpatikus, amit írtam, és beszéljünk telefonon. Rá pár napra beszéltünk telefonon, kérdezett, érdeklődött, anyagiakról is volt szó. Úgy tűnt hajlik a segítségre, úgy tűnt egy emberrel beszélek, valakivel, akinek a stílusa is megragad, aki még a földön áll két lábon a mai anyagias világunkban. Olyan emberrel, akiről biztosan tudtam, hogy szívesen látnék a nagy napon, mert nincs elszállva, hanem itt mozog a földön közöttünk. Akit a családtagjaink, barátaink is szívesen fogadnak majd, ceremóniamester, aki úgy lesz jelen, mintha régi kedves ismerősünk lenne. Nagyon izgatott lettem, imádkoztam, hogy igent mondjon, és vállalja a mi általunk megjelölt alacsony áron.

Találkoztunk vele személyesen, még párom is hajlott rá, aki egyébként nem is akart hallani ceremóniamesterről. Találkoztunk vele, egy megnyerő, kedves emberrel, aki elsőre szimpatikus volt. Nem csak nekünk, de az 5 éves fiúnknak is, akiről azt kell tudni, hogy nagyon idegenkedős. A leendő ceremóniamesterünket pacsival köszöntötte a kisfiúnk, és lelkesen válaszolt a feltett kérdésekre. A gyerekek tudják, hogy ki a jó ember, a gyerekek szimpatizálásából sok minden leszűrhető. Kellemes egy órát beszélgettünk, igényekről, és hogy ki, és mit szeretne. Ha bár azt mondta, hogy a 40.000 Ft nem a reális bére, és Ő is magasabb árakon dolgozik, vállalja az esküvőnket. Nekünk is szimpatikus volt. Nem volt több kérdés.

Ráadásként pedig leírnám, hogy meglepetést is szánt nekünk, amit a találkozókor mondott el. Ő fotózásokat is vállal, és úgy döntött, hogy csinál rólunk majd néhány képet a nagy napon. Akarhattunk volna ennél többet vagy jobbat? Kötve hiszem. Mi megtaláltuk azt a ceremóniamestert, aki nem csak az anyagiak miatt, de egyéniségben, stílusban és emberségben is a lehető legközelebb áll az elképzeléseinkhez! Hálásak vagyunk ezért! Azt mondom, hogy olyan ceremóniamestert találtunk, akit még azoknak is szívből ajánlok, akiknek nem kell ennyire kötni az anyagikat, mert az Ő stílusa, az egyénisége, és az embersége, megéri a szolgáltatásáért kifizetett pénzt. Biztos vagyok benne, hogy jól döntöttünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://eskuvoszervezesokosan.blog.hu/api/trackback/id/tr415827937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Habcsoook 2015.11.11. 13:57:57

Szia,
Esetleg privát üzenetben elküldenéd a ceremóniamesteretek elérhetőségeit?!
Előre is köszönöm :)

szAida 2015.11.11. 13:58:47

@Habcsoook: Szia, természetesen mindent küldök priviben, amit kértél! Sok boldogságot!

rozsibrigi88 2015.11.18. 16:23:59

Szia! nekem is elküldenéd az elérhetőségét?
Köszönöm!

szAida 2015.11.18. 16:25:13

@rozsibrigi88: Privátban elküldtem. Sok boldogságot kívánok!

Lonni 2016.01.11. 13:31:09

Szia!Ha megkérlek, el tudod küldeni a ceremóniamesteretek és a kis varroda elérhetőségét? Előre is köszönöm :)

Veisz Dávid 2016.01.21. 13:35:47

Szia. Privátban a ceremóniamester elérhetöségét elküldenéd nekem?
Elöre is nagyon köszönöm!!

szAida 2016.01.21. 13:36:24

Kedves Lonni és Dávid, privátban megküldtem az adatokat! Sok boldogságot!

Timi8684 2017.02.01. 11:18:54

Kedves Aida,

Ezúton szeretnék egy kis segítséget kérni.
El tudnád nekem küldeni a ceremónia mester elérhetőségét?
Illetve szeretnélek megkérni, hogy ha lehet légyszíves küldd el nekem a linket ahol a meghívókat találtad?
Nagyon köszönöm!

Kleona03 2017.08.04. 13:03:31

Szia! Lehet h már nem is nézed a blogot, de ha igen, megosztanád velem az elérhetőségét a ceremóniamesternek és a meghívósé is érdekelne. Mi is hasonló kis esküvőt tervezünk.
Köszönöm
süti beállítások módosítása