Menyasszonyi ruha

2014.02.16. 20:07

ID-1003625.jpgEgy kicsikét úgy vagyok a menyasszonyi ruhával, mint az esküvői öltönnyel, csak egy probléma van. Ezen a ponton nehéz "letagadni" az esküvő tényét, főleg, hogy én a klasszikus fehér, habos, nagy szoknyás menyasszonyi ruhára vágyom, és nem a modern testvéreire. Szóval a cél a nagy habos, fehér menyasszonyi ruha, mindenféle szép kiegészítővel. Nézelődtem, nézelődtem, érdeklődtem, ajánlatokat kértem. Sajnos egyre megdöbbentőbb dolgokat tapasztaltam. Repkedtek a nagy szavak: organza, tüll, csipkeszövet, düsessz, selyem stb. Márkák, tervezők nevei, erre-arra hivatkozva képtelenebbnél képtelenebb árakba ütköztem. Azt már előre tudtam, hogy bérleni szeretném a ruhát, mert úgysem tudom hova tenni az esküvő után, jó esetben, soha többet nem veszem fel. Nem egy helyről kaptam vissza bérlésre 100-200.000 Ft-os árajánlatot. A fél nap kedvéért... Ennyi pénz. Őrültség. Miért? Miért kell? Nézelődtem kitartóan, amíg nem találtam egy kicsi szalont Budapesten, ahol helyben varrják a menyasszonyi ruhákat, magyar varrónő keze közül kerül ki. Nem nagy varroda, kicsi szalon, kevés hölgy dolgozóval, viszont annál lelkesebbek. Szebbnél szebb menyasszonyi ruha fotókat néztem végig, miután árajánlatot kértem. A ruha bérlés náluk 30.000 Ft, de megvásárolva sem több 70-80.000 Ft-nál.

Elmentem, megnéztem. Finom anyagok, tökéletes varrás (varrónő lányaként mondom!), csodás költemények vártak. Egyedi elképzelésre is készítenek, de én találtam nem egy ruhát, ami tökéletesen megfelelt az ízlésemnek. Végignéztem én sok márkás menyasszonyi ruha fotót is, neves tervezők ruháit, én mondom, hogy semmivel sem különb egy nagy márka 250.000 Ft-os ruhája ezektől, amiket itt próbáltam. Csak épp márkanév és tervezők nélkül. Itt a menyasszonyok a tervezők és nincs márkanév, viszont van minőség és kedvező ár. Nekem nem kell több, nekem ez kell, már döntöttem. Egyébként is szeretem mindenből a hazai gyártók termékeit választani. Legyen az akár ruha vagy élelmiszer. Örülök, hogy egyszerű magyar varrónők által készített költeményben lehetek a nagy napon!

A bejegyzés trackback címe:

https://eskuvoszervezesokosan.blog.hu/api/trackback/id/tr195817469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ukka 2014.05.28. 12:20:32

Szia, én is most keresem a ruhám. Elárulod a kicsike szalon nevét?

szAida 2014.05.31. 17:26:41

@ukka: Átküldtem privát üzenetben, remélem hasznodra válik!

Gibbi 2014.06.25. 16:23:49

Szia! Ki tudna ellenállni ilyen felvezetésnek? Pár hónap múlva lesz az esküvő, kérlek küld el nekem is privibe a szalon nevét! Nagyon köszönöm. :)

szAida 2014.06.25. 16:25:27

@Gibbi: Kedves Gibbi, átküldtem az infót privátban! :)

Gibbi 2014.06.25. 20:03:01

Nagyon köszönöm!!! Tényleg gyönyörű ruhákat láttam az oldalon. Jövőhéten megyek próbálni. :)

Sztankó Nikoletta 2014.09.26. 12:56:52

Szia!Én is a tökéletes ruhát keresgélem,de nem egy vagyonért
elküldenéd a szalon nevét!Köszönöm.

szAida 2014.09.26. 12:58:17

@Sztankó Nikoletta: Írtam Neked privátban! Sok sikert és sok boldogságot kívánok!

Szabina Horvath 2014.12.26. 09:42:37

szia szAida, nekem is át tudod küldeni az elérhetőséget és a weboldalt, hogy körül tudjak nézni? köszi Szabina

Bernadett Ott 2014.12.30. 22:29:32

Szia!
El tudnád küldeni nekem is a szalon elérhetőségét? Most kezdek keresgélni és igazán jól hangzott amit leírtál! Köszönöm előre is! Betti

szAida 2014.12.30. 22:32:03

Szabina és Bernadett, átküldtem privátban a linket a szalonhoz! :-) Sok boldogságot!

Petranova87 2015.01.03. 14:16:23

Szia!
Én is szeretnék jelentkezni, elkérhetem az elérhetőséget a szalonhoz? :)

Én eddig a Royal szalonoknál nézelődtem az interneten, minden nagyon szép, csak sajnos súlyos árak vannak.

Köszönöm szépen!

szAida 2015.01.03. 14:17:41

@Petranova87: Természetesen átküldtem! Sok boldogságot, örömmel teli ruhaválasztást kívánok! :)

Eszter Csala 2015.01.31. 17:24:08

Szia, megtennéd, hogy átküldenéd nekem is? Köszönöm! :)

vvocsok 2015.03.06. 23:23:49

Nagyon tetszik a blogod. Légyszíves küld át a szalon elérhetőségét, mert mi is a ruhaválasztás stádiumában vagyunk.
Köszönöm.

szAida 2015.03.06. 23:25:57

@vvocsok: Átküldtem privátban, sok boldogságot Nektek!

stingo 2015.04.28. 19:49:07

Kedves Aida!
Most találtam rá a blogodra, szerinem nagyon hasznos azoknak a lányoknak, akik szép esküvőt szeretnének nem a csillagos egekbe menő árakkal. Csak így tovább! Kérlek, számomra is küldd el a meghívós, varrónők, illetve a DJ elérhetőségét, honlapjának a címét. Nagyon sok boldogságot kívánok Nektek és csodaszép esküvőt! :)

Diana Kovacs 2015.11.11. 13:57:51

Szia!

Nekem jövő augusztusban lesz az esküvőm és sok barátot tervezünk meghívni. Nagyon klassz, hogy van valaki, aki megosztja a saját tapasztalatait! Megtennéd kérlek, hogy nekem is átküldöd a varroda elérhetőségét?

Előre is köszönöm!

Timi8684 2016.05.24. 15:31:05

Szia!

Én is most adtam fejem a saját esküvőnk megszervezésére. :)
Nagyon-nagyon szuper és hasznos a blogod!
Szeretnélek kérni, hogy ha lehet, küldd el nekem is a varroda nevét, elérhetőségét.
Előre is nagyon köszönöm! :)

taer26 2016.06.19. 13:33:14

Szia! Olvastam a blogod és nagyon tetszik, rendkívül hasznos információkat osztottál meg! Szeretnélek megkérni, hogy küldd el a varroda és a gyűrű gyártó elérhetőségeit.

Előre is köszönöm szépen!
süti beállítások módosítása