ID-10077391.jpgHol is kezdődik minden? "Gazdagabb" esetben egy eljegyzési gyűrűvel, majd a házasságkötés alkalmával a karikagyűrűkkel. Itt azért rögtön megemlíteném, hogy költségkímélőbb megoldás, hogyha a karikagyűrű maga az eljegyzési gyűrű is. Itt persze pattognak a kifejezések, például arany, ezüst, fehérarany, vörös arany, gyémánt, cirkónia, swarovski stb. Hol, milyet, hogy szép legyen, de észszerű keretek között maradjunk anyagilag. Elárulom Neked, hogy végigjártam a gyűrű, a gyűrű beszerzés minden lépcsőfokát. Próbálkoztam több helyen, olvastam rengeteget, mire rájöttem, hogy mi a jó megoldás és hogyan lesz a legjobb.

Jártunk ékszerboltban, több helyen is. Volt olyan hely, ahol a kedves eladó lány rögtön szaladt a gyémántköves eljegyzési gyűrűkért és kedvesen mosolyogva elmondta, hogy most 10% akció van, így már 80.000 Ft-tól lehet vásárolni csodálatosan szép gyűrűket. Természetesen az utólagos igazítás ingyenes, garanciában csinálják. Viszont felmerül a kérdés, ha kisebb kell, mint amekkora a gyűrű, miért fizetnénk ki a teljes árat? Felmerül a kérdés, hogy biztosan csak a gyémánt kő a megfelelő és egy cirkónia nem tudja szimbolizálni a szerelmünket?

Néhány szóban arról, hogy mi a különbség a gyémánt kő és a cirkónia között. A gyémánt, más néven briliáns a legkeményebb anyag a világon. Strapabíró, és úgy tartják örökké ragyog. Rendkívül magasfényű. A cirkónia pedig lényegében egy nagyon ügyes gyémánt utánzat. Konkrétan annyira jó utánzat, hogy elég szakértőnek kell lenni ahhoz, hogy ránézésre megállapítsd egy gyűrűről, hogy gyémánt vagy cirkónia kő van-e benne. Nem hiszel nekem? Menj csak be egy ékszerüzletbe és kérj gyűrűket, amiben vagy egyik, vagy másik kő van. Na, látsz különbséget? Na ugye, hogy nem? Ami lényeges, hogy valamivel puhább, ezért tönkremehet az évek során, viszont nagyon gyorsan és gazdaságosan cserélhető. Melyik legyen? Tényleg ez a fontos? Ettől függ, hogy mi van mögötte? Nem! Felejtsd el ezt gyorsan! A cirkóniával tízezreket spórolsz meg, mégis egy csodálatosan szép gyűrű birtokába kerülsz. Ha mégis a gyémánt mellett döntenél, vannak különböző tisztaságúak, különböző méretűek, így érdemes kibékülni egy aprócska kővel, így nem kell százezreket költeni a gyémántra.

Ha úgy döntenél, hogy összevonod az eljegyzési és karikagyűrűt, akkor sincsen semmi, miért ne kérhetnéd meg a lány kezét a karikagyűrűvel és fordítva, miért ne lenne szép, ha a karikagyűrűvel kérné meg a férfi a kezedet? Sokan így csinálják. A karikagyűrű lehet sárga arany, fehérarany, vörös arany és akár ezüst is, sőt ezüst gyűrű, aranyozással vagy akár csak simán aranyozott vagy ezüstözött gyűrű. Egy sárga aranyozott ezüst gyűrű mérföldekkel olcsóbb, mint egy színarany és mégis ugyanolyan szép!

Mire ügyelj gyűrű vásárláskor! Ne vedd meg kereskedőnél, ha egy picit is számít az ár. Keresd meg rögtön a gyártót! Tudod miért? A gyártó akkora, és olyan gyűrűt készít Neked, amilyet Te szeretnél. A gyűrű ára a gyártás, és a valós anyag költsége lesz, nem jön rá pluszba más (pl. a kereskedő jutaléka). Ha a hölgy keze vékony, kecses, nőies, akkor vélhetően elég keskeny az ujja. Jó hírem van! Ha gyártónál készítteted a gyűrűt, ezreket fogsz megspórolni a pici női ujjakon. :)

Nekünk szerencsénk volt. Interneten hosszas keresés után találtam rá a megfelelő gyártóra, ahol előre meg lehetett adni, hogy milyen méretű gyűrű kell. Ha kő lesz benne cirkónia legyen-e a kő, vagy briliáns. A gyűrű ára ennek alapján változott! Mivel az én ujjam kicsi, 49-es méret kellett, így nagyon kedvező anyagárral lehetett kihozni a gyűrűt, így az eljegyzési gyűrűről sem kellett lemondanom. Az általam említett gyártónál eljegyzési gyűrűket már ~5.000 Ft-tól rendelhetsz, gyémánt köveseket is már 30.000 Ft-tól, ha az még beleférhet. Kereskedőknél 80.000 Ft-nál kezdődnek a gyémánt köves arany gyűrűk. Karikagyűrűk ugyanennél a gyártónál már 15-20.000 Ft/pár ártól kezdődően, természetesen a határ a csillagos ég. Viszont, ha szépet akarsz, mégis olcsón, mindenképp ezt a lehetőséget válaszd! Tehát közvetlenül a gyártótól. Például, ha összevonod az eljegyzési és karikagyűrűt, akkor színezüst gyűrűket már 15.000 Ft/pár árban kihozhatod. És gyönyörűek, érdemes rászánni az időt a keresésre! Úgy döntöttem, hogy pontos szolgáltatókat nem fogok közölni a weboldalon, de ha érdekel, hamarosan lesz elérhetőség az oldalon és ott tájékozódhatsz nálam, szívesen osztok majd meg konkrét tapasztalatokat.

Amit még érdemes megemlíteni, hogy ha van esetleg régi, nem használt arany ékszered, törtarany beszámítással okoskodhatsz, főleg, ha gyártónál rendeled a gyűrűdet! Ezen is ezreket menthetsz meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://eskuvoszervezesokosan.blog.hu/api/trackback/id/tr975780899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eta28 2014.03.14. 08:19:53

Szia!
A karikagyűrűt honnan,melyik gyártótól rendeltétek? Kellett személyes találkozás,mert én vidéki vagyok és nehéz lenne pestre járkálnom. Add már meg légyszi az elérhetőségeket,honlapcímet.
Köszönöm előre is.
Üdv: Eta

szAida 2014.03.14. 08:21:38

@Eta28: Szia, elküldtem privát üzenetben. Minden jót kívánok Nektek!

benigna 2014.11.12. 10:06:03

Szia!

En is szeretnek kerni egy linket a karikagyuru gyartohoz.
Elore is koszonom szepen! :)

Udvozlettel, Benigna

szAida 2014.11.12. 10:09:28

@benigna: Szia, átküldtem privátban a linket! Sok boldogságot Nektek!

bbsz2 2014.12.30. 22:29:42

Szia!

Engem is érdekelne a karikagyuru gyarto linkje.
Megteszed, hogy átküldöd nekem is.
Hálás köszönet!

Üdv: Szamóca

szAida 2014.12.30. 22:32:55

@bbsz2: átküldtem privátban a linket! Sok boldogságot kívánok! :)

vizoo 2015.01.26. 12:42:18

Szia,

én is szeretnék egy gyártói elérhetőséget kérni. :)

Hála és köszönet.

Üdv: Zoli

szAida 2015.01.26. 12:43:47

@vizoo: Szia, átküldtem privátban, sok boldogságot kívánok Nektek!

Eszter Csala 2015.01.31. 17:24:04

Szia, rettentően hálás vagyok a blogodon található rengeteg hasznos információért, életmentő! :)
Megkérhetnélek én is, hogy a karikagyűrű gyártó elérhetőségét nekem is elküldd? Nagyon köszönöm! :)

CarlingDarling 2015.04.07. 09:33:27

Szia!

Nagyon érdekelne a gyártó elérhetősége, megteszed, hogy elküldöd mailben a bubee.t (kukac) gmail-re?

Örök hála! :*

szAida 2015.04.07. 09:34:07

@CarlingDarling: Természetesen átküldtem. Sok boldogságot kívánok!

György Bede 2015.07.02. 09:29:15

Szia! Átküldenéd a gyártó elérhetőségét?
Köszönöm!!

szAida 2015.07.02. 09:45:08

@György Bede: Átküldtem privátban. Sok boldogságot kívánok!

zizabell 2015.11.11. 13:57:33

Szia!nagyon érdekelne a cím engem is ha el tudnád küldeni. Ezen kívül a meghívó rendeléses oldalra is elnéznék, ha esetleg azt is elküldenék nagyon sokat segíthetnél.Köszönöm előre is!

M100 2016.02.10. 11:50:27

Szia!
Nagyon érdekelne minden elérhetőség a helyszíntől, ruhától a cukrászon át a gyűrűk megvásárlásának helyéig.
Ahogy végig olvastam a blogot mindent nagyon flottul kézben tartottál és megszerveztél. Sok boldogságot kívánok és várom e-mailed az smirtill(kukac)freemail.hu-ra.
Előre is köszönöm! :)

szAida 2016.02.10. 12:01:50

@M100: Kedves Mirtill, minden elérhetőséget elküldtem privát üzenetben. Sok boldogságot kívánok!

Bnikol 2016.02.11. 13:02:39

Szia! Elküldenéd nekem is a gyártó elérhetőségét! :) Köszönöm előre is! :)

drachos 2016.02.15. 15:33:14

Szia! Elküldenéd nekem is légy szíves a gyártó elérhetőségét! Előre is köszönöm szépen :)

Üdv.
Tomi

Geriq1 2016.02.23. 09:47:50

Szia! Elküldenéd a gyártó elérhetőségét? Köszi előre is!

Cooltiszo 2016.04.19. 00:36:33

Szia! Elküldenéd nekem is kérlek? az adam.tiszoczki (kukac) gmail címre?

Köszi előre is!
Ádám

Telemnar 2016.11.11. 14:07:58

Szia! Elküldenéd nekem is kérlek?

Köszi előre is!
Laci

kókuszdió09 2016.12.09. 16:13:05

Szia,
Nagyon jó a blogod. El tudnád küldeni nekem is az ékszerész elérhetőségét?

Köszönönm előre is! Jó hétvégét. Minden jót Nektek.
üdv
Kókusz:)

kókuszdió09 2016.12.09. 16:14:06

Bocs címem lemaradt: elwema@freemail.hu
Várom a címet! :)
Köszönöm!

Timi8684 2017.02.01. 11:21:20

Kedves Aida,

Megtennéd, hogy elküldöd a gyártó linkjét?
Nagyon köszönöm!

Fanni Szalai 2018.01.05. 20:46:53

Szia!
El tudod légyszíves küldeni a gyartoi elerhetoseget nekem is? Koszonom ☺️
süti beállítások módosítása